SCHOLA: Pedagoško spremljanje pri oceni prostovoljstva
Vodja projekta na ZRC
Izr. prof. dr. Dan Podjed-
Naslov v izvirniku
SCHOLA: Mentoring for Educators to Evaluate Volunteering
-
Kratica
SCHOLA
Sodelavci
Doc. dr. Saša Babič, Dr. Katarina Šrimpf Vendramin-
Trajanje projekta
11. september 2016–31. avgust 2018 -
Vodilni partner
-
Vodja projekta
-
Finančni vir
ERASMUS +
Partnerji
Iriv - Institut de Recherche et d'Information sur le Volontariat (Francija), ZRC SAZU (Slovenija), Univerza v Perugii (Italija), Jagelonska univerza v Krakovu (Poljska), Visoka šola Karel de Grote v Antwerpnu (Belgija)
Namen projekta, v katerem sodeluje šest partnerskih ustanov, je oblikovanje orodij in pristopov za strokovnjake in učitelje v šolah ter vzgojitelje zunaj izobraževalnih ustanov, s katerimi bodo spoznavali in ocenili spretnosti in kompetence, ki jih mladi pridobijo s prostovoljnim delom. Projekt se posebej posveča mladim, ki imajo težave v šoli ali so zgodaj opustili šolanje ter skuša identificirati in oceniti njihove prostovoljske izkušnje, povezane s spretnostmi in kompetencami, ki jih navadno pridobijo v šoli. Projekt vključuje države, kjer se neformalno in izvenšolsko učenje pogosto vrednotijo, kakor npr. v Franciji in Belgiji, in tudi države, kot so Poljska, Italija in Slovenija, kjer je formalno učenje še vedno glavna referenca za ocenjevanje in evalvacijo dela učencev in dijakov.