MadeInTheAlps - Podoba alpskih izdelkov kot skupni vir teritorialnega sodelovanja pri znamčenju na območju Alp
Vodja projekta na ZRC
Dr. Katarina Šrimpf Vendramin-
Naslov v izvirniku
The image of Alpine Products: A common resource for pan-Alpine territorial brand cooperation
-
Kratica
MadeInTheAlps
Sodelavci
Doc. dr. Špela Ledinek Lozej, Dr. Erik Logar-
Trajanje projekta
1. junij 2022–30. november 2023 -
Vodilni partner
-
Vodja projekta
-
Finančni vir
Alpine Region Preparatory Action Fund (ARPAF)
Javna agencija za znanstvenoraziskovalno in inovacijsko dejavnost Republike Slovenije
Partnerji
Polo Poschiavo, EM Lyon, ZRC SAZU
Teritorialne blagovne znamke, katerih cilj je vzpostavitev stoodstotnih lokalnih vrednostnih verig, lahko kljub njihovim koristim za teritorialni razvoj povzročijo širjenje pobud, ki zahtevajo naložbe neučinkovitega obsega, in ovirajo sodelovanje z drugimi regijami. Skupna podoba Alp je kulturna dobrina, ki bi lahko olajšala medregionalne in čezmejne vrednostne verige. V sklopu projekta MadeInTheAlps bomo zato razvili politične in upravljavske strategije za vzpostavljanje prihodnjih pobud sodelovalnih teritorialnih blagovnih znamk.
- Pregled literature na temo porekla in kraja proizvodnje (ang. made in & place of origin effect) s posebnim ozirom na različne prostorske ravni (tj. mest, regij, držav, nadnacionalnih prostorskih enot) ter njihovo artikulacijo in učinki na imidž teritorialnih tržnih znamk, na nakupovalne navade in motivacije do nakupov.
- Raziskava o rabi vpliva imidža Alp za promocijo in marketing pri teritorialnih tržnih znamkah.
- Razvoj kvalitativno-kvantitativne metodologije (vprašanja za intervju, ankete).
- Raziskava s kvalitativnimi intervjuji
- Kvantitativna raziskava, ki bo zasnovana eksperimentalno, tj. bo lahko testirala oziroma preverila vpliv imidža na izdelkih, proizvedenih v Alpah
- Izdelava končnega poročila in ključnih ugotovitev, oblikovanje priporočil za upravljalce in vključitev v razvojne politike.