Skip to main content

MadeInTheAlps - Podoba alpskih izdelkov kot skupni vir teritorialnega sodelovanja pri znamčenju na območju Alp

Opis

Teritorialne blagovne znamke, katerih cilj je vzpostavitev stoodstotnih lokalnih vrednostnih verig, lahko kljub njihovim koristim za teritorialni razvoj povzročijo širjenje pobud, ki zahtevajo naložbe neučinkovitega obsega, in ovirajo sodelovanje z drugimi regijami. Skupna podoba Alp je kulturna dobrina, ki bi lahko olajšala medregionalne in čezmejne vrednostne verige. V sklopu projekta MadeInTheAlps bomo zato razvili politične in upravljavske strategije za vzpostavljanje prihodnjih pobud sodelovalnih teritorialnih blagovnih znamk.


Faze projekta

  1. Pregled literature na temo porekla in kraja proizvodnje (ang. made in & place of origin effect) s posebnim ozirom na različne prostorske ravni (tj. mest, regij, držav, nadnacionalnih prostorskih enot) ter njihovo artikulacijo in učinki na imidž teritorialnih tržnih znamk, na nakupovalne navade in motivacije do nakupov.
  2. Raziskava o rabi vpliva imidža Alp za promocijo in marketing pri teritorialnih tržnih znamkah.
  3. Razvoj kvalitativno-kvantitativne metodologije (vprašanja za intervju, ankete).
  4. Raziskava s kvalitativnimi intervjuji
  5. Kvantitativna raziskava, ki bo zasnovana eksperimentalno, tj. bo lahko testirala oziroma preverila vpliv imidža na izdelkih, proizvedenih v Alpah
  6. Izdelava končnega poročila in ključnih ugotovitev, oblikovanje priporočil za upravljalce in vključitev v razvojne politike.

Logotip


Raziskovalni projekt

Ključne besede
Alpe
inovativno trženje in upravljanje dediščine
trženje dediščine
lokalni in regionalni razvoj
geografija
etnologija
antropologija
lokalna ekonomija